Известие

Collapse
No announcement yet.

Две хидравлични поми за една седмица, след смяна на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Тия помпи са с доста просто устройство. Два лагера, две зъбни колела и една семеринга за високо налягане. Има и клапан за свръх налягане, който просто върти маслото през помпата. Целия тоя чарколяк се маже и ОХЛАЖДА от хидравличното масло.
    Ако цедката в казанчето ти е запушена, то помпата остава без масло. Както и да влиза маслото в казанчето, то се стича на самотек до помпата. По-добре са нещата, когато системата е обезвъздушена. Тогава помпата на входа си създава разреждане, което да доведе до разлика до около -0.4 бара. На теория дори малко повече.
    Чисти от гняста!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Колега, цедката си беше озлезнала от мястото и подпушила леко. Но тя е на другия маркуч - рейка/охладител -> казанче. Не на казанче -> помпа.
      За да спре притука на масло в помпата, трябва да го остави празно. А празно не е било дори когато помпите се предаваха. Те просто протичаха, след като изгаса колата. И тогава нивото падаше рязко.
      Не, че не може всичко да е от цедката, но все още не мога да си го обясня. И искам да си вържа гащите тоя път, понеже много зор се качват тея помпи.

      Снощи качих здрава помпа. Но мисля да сменя маркуча за високо преди това.
      До колкото успях да проуча, няма клапан в него. Клапана уж е в помпата. Точно където влиза маркуча за високо. Колегата в горното мнение и той потвърди.
      Но като въртях волана, масло не потече от маркуча за високо. А тръбичките са му много тънки. Ако е попаднало нещо вътре и се е подпушил, може от там да чупи клапана и помпите да протичат.
      За това мисля да сменя и маркуча за високо. Поне ще го сваля и сравня с новия. Ще мога да го огледам, и да преценя подпушен ли е.
      Щото ако не е той, остава само двете тръби с охладителя (доста съмнотелно). И рейка.
      Просто няма кво друго да е.

      Comment


      • #18
        Има клапан в хидравличния маркуч.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщение
          Колега, цедката си беше озлезнала от мястото и подпушила леко. Но тя е на другия маркуч - рейка/охладител -> казанче. Не на казанче -> помпа.
          За да спре притука на масло в помпата, трябва да го остави празно. А празно не е било дори когато помпите се предаваха. Те просто протичаха, след като изгаса колата. И тогава нивото падаше рязко.
          Не, че не може всичко да е от цедката, но все още не мога да си го обясня. И искам да си вържа гащите тоя път, понеже много зор се качват тея помпи.

          Снощи качих здрава помпа. Но мисля да сменя маркуча за високо преди това.
          До колкото успях да проуча, няма клапан в него. Клапана уж е в помпата. Точно където влиза маркуча за високо. Колегата в горното мнение и той потвърди.
          Но като въртях волана, масло не потече от маркуча за високо. А тръбичките са му много тънки. Ако е попаднало нещо вътре и се е подпушил, може от там да чупи клапана и помпите да протичат.
          За това мисля да сменя и маркуча за високо. Поне ще го сваля и сравня с новия. Ще мога да го огледам, и да преценя подпушен ли е.
          Щото ако не е той, остава само двете тръби с охладителя (доста съмнотелно). И рейка.
          Просто няма кво друго да е.
          Клапанът също е от заподозряните. Той се каза мисля по-горе
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
            Има клапан в хидравличния маркуч.
            Кой хидравличен маркуч, колега?? Този за високо налягане ли? Помпа -> рейка?

            Comment


            • #21
              Има клапан в единия маркуч, и помня че без него хидравликата е жив ташак.

              Не помня в кой.

              Comment


              • #22
                Логигчно е клапан да има на входа(от казанчето до помпата)
                Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                  Логигчно е клапан да има на входа(от казанчето до помпата)
                  Мм не

                  Comment


                  • #24
                    Подобен казус се дискутира в раздела 159. Има възвратен клапан в болта, който скрепва изходащия маркуч към изхода на помпата:

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...7&postcount=16

                    Не вярвам, тук да е много по-различно.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Подобен казус се дискутира в раздела 159. Има възвратен клапан в болта, който скрепва изходащия маркуч към изхода на помпата:

                      http://clubalfaromeo.com/forum/showp...7&postcount=16

                      Не вярвам, тук да е много по-различно.
                      Благодаря колега. Това хвърля светлина по въпроса, и кво да гледам

                      Comment


                      • #26
                        Снощи я събрах и и направих първите 70км. Нещата които смених са - болта на рейката дето е с клапан (на маркуча за високо - помпа -> рейка), цедката която наместих в казанчето, и една скоба. Скобата ми е основния заподозрян. Държи маркуча казанче -> помпа, от страната на помпата. Прескачаше, като тръгне да затяга. И обяснява защо помпите само се разтичат, без да се чупят, и защо го правят изведнъж, както работят перфектно няколко дни.
                        Предполагам, че като слагаме помпите го затягаме, и всичко е точно, няколко дни, докато не се отпусне. И почва да вкарва въздух в помпата, и да изтича маслото от там. Нелепо, но това е положението. Една скоба, а аз сменям помпи.
                        Ако е това. Все още не съм сигурен.

                        Ако проблем продължи, ще пиша. Ако не пиша, значи се е решил, и е бил в гореизброените.

                        Comment

                        Working...
                        X